Sent!

God morgon på er :) eller aa eftermiddag e de ju ;) Hann inte skriva här i förrgår som jag trodde och inte heller igår hade jag tid att skriva igår, vi hade fullt upp ändå! I förrgår höll vi på och bakade hela dagen och gjorde potatissallad (utan klet runt). Tror de tog 7 timmar :) Och igår var ju själva kalaset så då packade vi bilen och åkte till lokalen där kalaset skulle vara :) Vi hade as kul och folk berömmde oss och vår mat :) och mamma hade lurat dit 2 kompisar och spela så då fick jag träffa dem oxå ;) kunde alltså inte blivit bättre :) att åka bil va oxå helt okej, lyssnade på hög musik och åt chips :D Detta gjorde att vi kom hem rätt sent och jag tror jag gick och lade mig tunt 3 halv 4 :) så nu har jag nyss vaknat :) Ja de va la allt jag hade att säga :) Kommer kanske fler inlägg sen :) /L.K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0