Redigereing pågår...

Hej:) min uppdatering har varit sämst men jag kan i alla fall glädja er med att snart kommer videon som jag spelade in för ett tag sen.
Anledningen till att de har dröjt är att jag inte va tillräckligt smart att fixa de själv så nu får jag hjälp :D de tog ca 1 timme att filma allt och ja de blev liiite för långt så vi håller på och klipper bort massa som är onödigt att visa!
Jag har inte haft så mycket att göra på sistone men ändå har jag inte kunnat skriva här för jag har haft så fruktansvärt dålig täckning och i förrgår när vi kom hem hann jag inte skriva. idag och igår har jag dessutom jobbat så idag är typ första dagen på över en vecka som jag sitter vid datorn.... hade aldrig klarat mig om jag inte hade haft min iphone :P
Men idag fick jag och min kompis tummen ur och tog tag i videon :)
Sååå nu håller vi på och skickar bilder från min iphone till hans iphone som han sedan mailar till min mail, eftersom jag inte har ngt internet....
Den ena bilden ska hamna i slutet på detta inlägget så jag kan skriva några onödiga rader till :D
Nä men jag har nog inget mer att säga så nu kommer bilden :D
ha det bra så hörs vi!
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0