Jäkla jobbig dag!

Hejhej!
Jag hade nyss skrivit ett inlägg men väntade på att jag skulle få ett mail med en bild i som jag tänkte använda här och såklart är jag så dum och klickar på något annat så att all text försvinner..... och nu va det nära att hända igen!
Det beskriver rätt bra hur slut jag är! har jobbat sen 7 imorses och kom la hem får typ 30 min sen :) inte nog med de sen ska jag till mitt andra jobb och va där till 23 ikväll! får la se om jag lever på lördag! ska jobba såhär både idag, imorgon och på fredag....Idag har jag lagat mat åt dagisbarn och senare blir det åt de 1400 camparna som invaderat vara!
Aja videoklippet håller på och laddas upp på youtube så vi får se om jag hinner länka hit den in nått inlägg idag eller om de får bli imorgon :) klart är det iaf ;)
Blir det lite mer tid över ska jag även "scrappa" lite, egentligen inte min grej men vad gör man inte när ens mamma ber en fixa en tavla med en värs på :)
Såå det är fullspäckat schema! men nu är jag iaf hemma och kan ta det lugnt om jag vill, frågan är bara om jag kommer göra de...
De va allt jag hade att säga nu, vi hörs!
/L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0