God morgon :D

Hej på er :)
Okej jag har varit vaken en stund men det är fortfarande morgon tkr jag även om kl är efter 12 :)
Oavsett har jag hunnit läsa lite i boken och sen har jag duschat oxå :)
 
Skulle egentligen skrivit ett inlägg till igår, men mamma tjöta på mig att jag borde gå och lägga mig så ja de inlägget kmr idag istället :)
 
Men först tänkte jag lägga upp dagens outfit, hehe va ett tag sen sist.... men ingen är sämmre än att man kan bättra sig (Y) Lägger nog upp de i ett särskilt inlägg så att de blir lättare att kategorisera inläggen ;)
 
På tal om outfit, har ni oxå skit väder?! eller aa det är kallt och molnigt :S jag håller på och torka ut, VILL BADA!!! fast i och för sig har jag inte tid :P
 
Sen vil jag tacka er för att ni kollat på min video i förra inlägget, har redan visats 15 gånger och en har "gillat" dock vad de min kompis som hjälpt mig med videon men tack till dig oxå, för jag vet att du läser detta :D
 
Detta inlägget är kanske inte är det intressantaste jag har skrivit men men kommer fler (kanske) mer intressanta senare idag eller typ snart :D
 
Oavsett vi hörs!
/L.K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0