Fredag...

Hej :) missa några saker att skriva om ang. igår (fredag)
 
Efter vi åkt inlines drog vi till 2 andra kompisar och tänken va att se på film så vi drog hem till mig efter som ingen va hemma :) eller aa Lissi va ju hemma såklart!
 
Dock blev det inte så mkt film tittande utan snarare smyckestillverkning för min del, de andra gosade med Lissi som njöt av att få så mkt uppmärksamhet :)
 
Det blev ett armband med en ring i ett, en ring och sen lagade jag en fotlänk :)
Bilder kommer på detta och även på ett smycke som min kompis gjorde :) kanske inte det snyggaste jag sett, men inget direkt fel, bara jag som inte tål när man blandar silver och guld i samma smycke...
 
Senare satte vi oss iaf vid tv:n för att se på film men vi såg på min favorit serie ist, Blue water high säsong 1.
Blev även att kolla lite på OS- invigningen innan jag skjutsade hem dem :)
 
De va allt om min fredag, hoppas ni oxå hade en bra dag!
/ L.K
Armbandet med ringen :)
'
Halsbandet som inte jag gjorde!
Suddig närbild...
 
Juuuuuuste glömde berätta om det bruna armbandet som syns här under :) Idén fick jag när jag och 2 kompisar va ute och gick och min ena kompis sa att han ville ha ett armband och att han gillade id-brickor. Samma kväll (eller om de va dagen efter) gjorde jag detta armband, de klurigaste va att lista ut hur stor handled han hade men jag lyckades pricka rätt och de såg ut att sitta riktigt bra :)!
 
/ L.K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0