Fota som tidsfördriv!fo

Hej igen!
Tänkte lägga upp massa bilder som är tagna igår eller i söndags :) 
Bilderna från i söndags var när vi va ute och gick och dem från igår är tagna i bilen när vi vänta på att åka :)
 
Jag har redigerat dem och så kmr en före och en efter bild :) men vissa har jag inte kvar orginalet men aja jag tror ni fattar :)
 
en havreåker (tror jag) 
Fönster!
Här kommer en "före" bild på min lille kisse <3
efter bild :)
"före" bild på ett par skor :)
efter bild :)
"före" bild på mina hörlurar :)
"efter" bild :)
"före" bild på en chokladbit :)
"efter" bild, tkr att det nästan ser ut som den ligger på asfalt här :)
 
Så de va alla bilder för idag :) hoppas ni gillar dem för de gör jag :) och iaf ngn undrar så är de tagna med min iphone 4s och redigerade i mobilen i appen aviary :)
 
/L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0