Den som väntar på något gott....

Hejsan :D
 
Nu sitter jag och väntar på att videon ska försöka laddads upp ( IGEN), får tro att det funkar denna gången ;)
Så nu sitter jag och proppar i mig massa popcorn :P
 
Sen ska jag dra fram med en kompis :) as gött för då har vi alltid hög as bra musik :D:D:D
Sen ska jag la inte göra nått direkt, får la fortsätta läsa boken jag börja läsa för ett tag sen. Det är Steve Jobs självbiografi som jag läser :)
 
Sedan jag fick min macbook har jag varit ett apple fan och när jag sen köpte min iphone blev jag ännu mer imponerad. det är därför tycker jag att det är intressant att läsa om en sådan märklig och helt fantastisk uppfinnare som han faktiskt var. Har inte kommit så långt i boken än men det jag läst har varit väldigt intressant och faktiskt ganska lättläst.
 
Sedan håller jag på och stickar oxå, skrev om det för jätte länge sen men jag har inte haft tid så den är fortfarande inte klar :P men det är jätte bra att ha stickningen när man väntar på sms, är det bara jag som förväntar mig att få svar direkt när man skickat iväg ett sms?! Jag blir så otålig när folk sitter och funderar på vad de ska skriva och sen glömmer bort och svara!!!! aja inte så farligt som det låter men men vill säga de ändå ;)
 
Får se när jag kan skriva igen, ska ordna ett kalas åt typ 60 pers på torsdag så vi måste laga massa mat och baka tårta innan dess så det är fullt upp, precis som jag vill ha det ;D.
 
Men vi hörs ;)
/L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0