usch!

Hej på er!
 
Idag har det oxå varit en soft dag 2 lektioner i skolan, as go mat (köttbullar och mackaroner/korv och dillstuvad potatis). Sista lektionen fick vi sluta halv1 och skulle sluta 2 så åkte hem igen och ska snart dra till lidkp igen för att träna :)
 
Nu slö surfar jag lite, men blev lite irriterad/rädd när jag logga in på min mail och det stod att de var kapat. Jag kunde som tur va rädda de genom att jag har en annan mail kopplat dit oxå men nu är lösenordet ändrat och likaså på fb eftersom det är den mailen jag loggar in med där + att jag hade nästan samma lösenord där så vi får bara tro att det inte fanns ngt känsligt på min mail, tur att jag rensade den igår!!!
 
Håller föresten på och gör en läxa i religionen nu, man skulle bara skriva 1/2-2 sidor om sig själv, har skrivit 1,5 sida nu :P
 
Ha de gött!
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0