Sötnos <3

Finns det något sötare än en trött kisse?! nää
 
Hörde henne morra och fräsa för första gången i onsdags då en grannkatt låg på golvet i köket när jag kom ner. Försökte då att jaga ut katten men den stanna kvar utanför så de sluta med att jag sprang i flipflop och jagade katten med en sopkvast!.
 
Sen brukar hon ligga och sova under min fotölj i mitt rum, tror hon tycker det är ganska mysigt för det blir typ som en kojja som bara hon kan komma in i :) Fick en jätte fin bild på henne häromdagen när hon var där så jag redigerade den lite och nu pryder den min iphone :)
 
Igår var hon för söt när hon satte sig på datastolen och sen började hon trycka på tangenterna, så de såg ut som hon försökte lista ut mitt lösenord till min dator :)
 
Jag har 2 datorer en Pc och en Mac macen är min favorit och den sitter jag vid nu, Macen är en skoldator så vi får se om jag köper ut den när jag slutar 3:an. Min pc är en Hp pavilion och är bara ett halv år äldre än min mac men den är mkt segare än macen + att batteriet suger (3 timmar att ladda och 40 min att göra slut på) så den använder mamma och pappa istället och så har vi tagit bort batteriet och kör med nätkabeln hela tiden istället :)
 
 
Grannens katt och Lissi
Lite suddig dock!
Oj vilket lång lösenord!
/ L.K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0