Slö!

Jag är slö katten e slö och fler med oss, kan de beror på vädret?! Näää jag ska inte bli en sån där trist svensson som klagar över vädret :P
 
Rätt gött att inte göra nått ändå :) Väääänta tänker ni nog, ja de är sant jag tkr de är gött för en gångs skull :)
 
Fast de finns anledning att tro att de är något fel på mig, har kollat på OS ca 4 timmar idag :O
 
Funderade först på om Lissi va sjuk, hon har sovit större delen av dagen, men nu är hon ute och klättrar så de är nog ingen fara med henne!
 
Fick flera väldigt söta bilder på henne när hon för en gångs skull låg still, så de kommer nu :D
För er som är uppmärksamma, så har ni säkert redan märkt att Lissi fått ett nytt halsband. Det gamla var påväg att gå av + att detta va mkt snyggare och mkt bättre eftersom hela halsbandet är töjjigt.
 
Tkr hon är för söt när hon kryper in i bland mina påsar och ligger och myser där medan jag gör smycken, men jag har alldrig sett en katt sova i en påse för än idag :)
 
De va allt!
/ L.K

Kommentarer
Postat av: Jennifer

har kissen fått komma in i det rum än?? ^^ exakt ett sånt halsband har min katt haft ^^

Btw Kisses mamma är död :(

Svar: Hej :) ja hon är överallt fast inte i mitt rum när jag sover... åh va tråkigt när dog hon?
Linda Karlsson (L.K)

2012-08-07 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0