Nya pärlor och smycken :)

Hej :)
 
Jag är medlem i typ 4-5 smyckes grupper på fb där folk säljer smyckesdelar, och söndags när jag loggade in där såg jag att en som jag brukar handla av lagt upp lite nya bilder och ja hur de slutade behöver jag nog inte tala om...
 
Dagen efter när mamma kom hem från jobbet hade hon med sig dem :D smidigt!
 
Skulle bara sortera dem idag, men ja de sluta i ett armband till en kompis...:)
 
Bilder kommer nu ;)
Blir lyrisk av att se så många (vackra) metalldelar med stora hål :)
Tvåfärgat läderarmband med metall och musik tema :)
/ L.K
 

Kommentarer
Postat av: christina

jag tycker att du gör fina armband. undrar om du kunde göra göra ett till mig. mvh linus mamma :)

Svar: Okej :) de ska vi kunna fixa :D
Linda Karlsson (L.K)

2012-08-08 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0