mkt pågång!

Hej :)
 
Sorry för att det inte blev ngt inlägg igår, gick och la mig tidigt för att mamma ville att jag skulle göra de :)
 
Idag är det dock fredag och jag gör som jag vill :)
 
Tänkte bara skriva lite allmänt om vad som väntar här på bloggen:
 
* Kaaaaaanske snart ett eller flera nya videoklipp, har lite idéer...
* Bokresention typ!
* Lissi :)
* En sensation...
 
(orkar inte hämta mobilladdaren/usbkabeln så därför har jag inga nya bilder/videomatrial i datorn)
 
Typ lite så tänkte jag :) men en sak som jag tänker skriva om redan nu är konståkningsträningen idag :) surprise!
 
Haft samma träningstider alla dagar utom i måndags :)
 
Idag var tränaren tillbaka som vi hade i måndags och tisdags (på markträningen), och det var riktigt varmt när vi var ute så vi fick flytta oss till skuggan :)
 
Efter de satt vi som hade en timmes upphåll i klubbrummet och fika/åt, jag åt mammas goda pannkakor :D.
 
På isträningen gjorde vi typ samma saker som alla andra dagarna, började med uppvärmning, sacksning, steg, hopp och sist pirutter :)
 
Gick inte lika bra idag, men jag tror de berodde på 2 saker. Nummer 1 fötterna hade somnat redan efter sacksningen och nummer 2 jag rammlade under ett steg=man blir försiktig!
 
Förövrigt var det en ganska bra träning :)
 
V.33 har varit en vecka som jag längtat till sen 1 april och nu är den nästan redan slut men jag är inte bitter, säsongen börjar redan på måndag och fram tills dess ska de bli gött att "bara" vara hemma ;)
 
Ha de gött så hörs vi imorgon ;)
/ L.K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0