Hej hopp!

Denna dagen börjar lida mot sitt slut men de gör inte så mkt, behöver sova :)
 
Sen förra inlägget har jag vart i stan och tränat först mark 45 min, sen vila i 1 timme och sen is 1 timme och 15 min :)
 
Salcow har gått ganska bra idag oxå men bäst gick nog ändå flygskär, tre hopp och piruett för efter träning sa vår tränare att hon tyckte att jag borde kunna testa fri snart :D:D:D DE GJORDE MIN DAG!
 
Annars har vi gjort ungefär samma allihopa dagarna fast idag var vi bara 2 i min grupp ( brukar vara 3 ) så då har vi tränat på lite nya steg :) Tränade massor på öggel och trehopp-öggel oxå och de går bara bättre och bättre :).
 
Imorgon har jag lovat att baka rulltårta för vi ska få besök på eftermiddagen. Ska försöka hinna sy lite oxå, inte mkt kvar nu ;D. Och såklart ska jag till stan och träna men de hade ni nog redan kunnat lista ut :P
 
De va allt för idag :) kanske tar och slänger in ngn random bild oxå ;)
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0