Grymmare dagar för man leta efter!!!

Halloj :)
 
Min dag har varit bäst :D hoppas ni har samma tur som jag :)
 
Började med att jag gjorde mig iordning och åt frukost, sen tog jag bilen till station och åkte med tåget till skolan.
 
I skolan mailade vi lite (och de visade sig senare att de vi letat efter sen i mars skulle lösa sig idag).
 
Sen hade vi dagens första lektion " Ansvarsfull alkoholhantering" efter det lunch:) är såååå lyckligt lottad, vi har världens bästa skolmat! skinklasagnet/pannkakor/kyckling soppa/as goa mackor :D:D:D
 
Håltimman efter detta tillbringades i affärer (shooooping :D) köpte ett nytt hopprep till markträningarna och en hår-munk, så för en gångs skull har jag uppsatt hår! Heeeeelt otroligt :D
 
Efter det hade vi Religion men de va typ bara betygskriterier ;) 
 
Slutade sen och åkte hem med tåget :) 
 
Och nu degar jag vid datorn och har varit as duktig och rensat min mail ( DUKTIGT) och sen synkroniserat mobilen så att mina "möten" i ICal skulle hamna i mobilen oxå :) och nu pratar jag med en kompis som jag knappt pratat med på 2 år! :)
 
Kmr nog bli en bra dag imorgon oxå : börjar sent, åker bil, ENDAST 2 lektioner och såklart konståknings träning :D:D:D
 
Ha de gött :D
/L.K
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0