Blogg maraton!

Hej på er! nu får ni hålla i hatten har tänkt lägga upp typ 1000000000 inlägg idag :)
 
I detta inlägg tänkte jag bara berätta lite kring några bilder :)
 
I förrgår (tror ja de va) fick jag panduros nya katalog :D men samtidigt blev jag lite besviken på deras priser, har iofs alltid varit rätt dyrt men nu tänker jag vänta tills det blir rea!
Vet att jag lagt upp bild på dessa blommor förut men tyckte de va lite coolt med 2 olika färger i samma växt :)
Vf en bild på några cyklar ?! tänker ni nog nu, förklaring är att mamma köpt ny (hon gillade min så mkt) sen var den andra väldigt gammal oxå (den gammla syns i bakgrunden) och min cykel står närmast kameran :)
 
Sen tänkte jag chocka er med att jag tog cykeln istället för bilen när jag åkte och handlade mat igår, ja de är sant!! Bör kanske tilläggas att mammas bil inte va hemma + att jag inte ville fråga pappa om att låna hans bil eftersom jag åkte iväg utan att han visste om de... Och mamma mötte upp mig på parkeringen så hon körde hem all mat :). Senare på kvällen tog jag såklart bilen när jag skulle till stan och träna :)
 
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0