Apple!

Hej :)
 
Berättade för ett tag sen att jag börjat läsa Steve Jobs självbiografi och igår kom jag på att boken ska lämnas tillbaka strax efter att vi börjat skolan så jag tänkte jag skulle försöka hinna läsa ut den. Får se hur det går, just nu har jag 396 sidor kvar ;P.
 
Oavsett är det en väldigt intressant bok och man önskar att man skulle kunna övertala/manipulera folk på samma sätt som han gjorde. Har kommit fram till 1983 ungefär och arbetet med att marknadsföra macen :)
Hans envishet har framställt mkt som ingen annan skulle kunnat åstakommit, men kan ända tycka synd om de anställa som tvingades rätt sig efter hans vilja och önskemål och tvingades jobba under hårda omständigheter.
 
En helt klart läsvärd bok (tror jag har knappt läst hälften än).
 
 
Någon mer än jag som ser de komiska?! :D
/ L.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0